Budowanie marki w edukacji – wywiad z Ageliką Chimkowską

Okiem praktyka — wywiad

Jak wygląda współczesny rynek edukacyjny w Polsce? Dlaczego rola dyrektora placówki oświatowej wykracza dziś daleko poza zarządzanie administracyjne? W rozmowie z Angeliką Chimkowską, ekspertką w budowaniu strategii wizerunkowych, rozmawiamy o tym, jak placówki edukacyjne mogą wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, jak budować swoją reputację oraz dlaczego dyrektorzy powinni stawiać na partnerskie podejście w dynamicznie zmieniającym się środowisku edukacyjnym. To spojrzenie na edukację jako przestrzeń, w której zarządzanie i wizerunek odgrywają kluczową rolę.

Jest Pani strateżką silnych marek osobistych i firmowych. Pomaga Pani swoim klientom wyróżnić się na tle konkurencji. Tylko że ta konkurencja w dzisiejszych czasach jest ogromna. Jaki jest więc najprostszy sposób na „wybicie się” wśród tej różnorodności? 
Najlepszym sposobem na wyróżnienie się i wybicie się jest specjalizacja i świadoma komunikacja z tymi ludźmi – odbiorcami, co do których możemy mieć większą pewność, że będą bardzo zadowoleni z naszych usług i że dzięki temu dojdzie do marketingu szeptanego, czyli ludzie będą nas rekomendowali w gronie innych osób. 
Dzięki temu nie trzeba inwestować dużo czasu w promowanie się, a można skupić się na tym, w czym jesteśmy dobrzy i unikalni. Warto też postawić na specjalizację, np. nauczyciel języka polskiego, który również posiada konkretną specjalizację psychologiczną i może wspierać dzieci z konkretnymi problemami, albo specjalizacje związane ze znajomością dodatkowego języka i postawienia na uczenie dzieci anglojęzycznych język...

TA CZĘŚĆ SERWISU DOSTĘPNA JEST TYLKO DLA PRENUMERATORÓW.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do materiałów
Zaloguj się

Dołącz do 8000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.

Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.

1400 artykułów online
15 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
143 numery archiwalne
900 dokumentów online
40 autorów – specjalistów
Monitor Dyrektora Szkoły • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy