Jak korzystać?

Instrukcja korzystania z serwisu www.monitorszkoly.pl

Krok 1 - LOGOWANIE

Aby zalogować się do platformy wejdź na stronę www.monitorszkoly.pl

W prawym górnym narożniku kliknij w przycisk „Logowanie”.

Pojawi się ekran z prośbą o wprowadzenie loginu (adres mailowy, który został podany do zamówienia) i hasła (hasło ustalone przez klienta przy aktywacji konta).

Jeśli nie pamiętasz hasła « PRZEJDŹ TUTAJ »

Krok 2 - MULTIKONTO

Multikonto Forum - wszystkie nasze produkty są powiązane. Jeżeli już jesteś naszym Klientem i korzystasz z naszych produktów, zaloguj się danymi, które zostały wskazane przy poprzednich zamówieniach.

Krok 3 - MOJE KONTO

Po zalogowaniu, z prawej strony zobaczysz swój panel klienta „Moje konto”, po lewej widoczna jest lista opcji, do których masz dostęp w ramach abonamentu.

KROK 4 - MENU GŁÓWNE

Artykuły – baza tekstów, które zostały opublikowane we wszystkich wydaniach czasopisma z interaktywnymi źródłami. Każdy artykuł możesz zapisać i dodać do Biblioteki ulubionych tekstów.

Archiwum– baza wszystkich archiwalnych wydań czasopisma wraz z dodatkami merytorycznymi. Każde wydanie czasopisma znajdziesz w wersji online (tzw. flippingbook) oraz jako samodzielne artykuły opublikowane w serwisie, dzięki czemu możesz wybrać dowolną wersję przeglądania zawartości wydania.

Dokumenty – edytowalne i gotowe do pobrania wzory dokumentów. Każdy dokument możesz zapisać i dodać do Biblioteki ulubionych tekstów.

Więcej… czyli materiały ekstra dla prenumeratorów – informacja o branżowych konferencjach, szkoleniach, nowościach w księgarni dydaktycznej, dostęp do szkolnej mapy atrakcji turystycznych.

KROK 5 - BIBLIOTECZKA

Każdy artykuł możesz dodać do Biblioteczki za pomocą przycisku „Zapisz artykuł”, dzięki czemu w jednym miejscu gromadzisz ulubione materiały.

Krok 6 - WYSZUKIWARKA

Artykuły możesz wyszukać po nazwie działu, autorze, roku wydania, tytule dodatkowego wydania, rodzaju treści.

Resetowanie hasła - krok 1

Jeśli nie pamiętasz hasła możesz skorzystać z opcji resetowania hasła.

W prawym górnym narożniku kliknij w przycisk „Logowanie”, a następnie link "Nie pamiętam hasła".

Resetowanie hasła - krok 2

Po kliknięciu wyświetli się okno z prośbą o podanie adresu mailowego, na który prześlemy instrukcję postępowania. Jeśli poprawnie wpiszesz adres e-mail, kliknij „Resetuj hasło”.

Resetowanie hasła - krok 3

Przejdź do sprawdzenia poczty mailowej. W zasadzie od razu pojawia się nowa wiadomość od Biura Obsługi Klienta. W treści wiadomości znajduje się link, w który wystarczy kliknąć i ustawić nowe hasło.

Resetowanie hasła - krok 4

Po kliknięciu w link zostajesz przekierowany do strony czasopisma, gdzie od razu możesz ustawić nowe hasło. Zmień je, zaloguj się do strony i korzystaj z materiałów.